بلاگ سافت‌یاب مرجع آنلاین معرفی، ارزیابی و بررسی تخصصی نرم‌افزارهای اورجینال

ارایه ابزار رمزگشای جهانی رایگان باج افزار REvil توسط Bitdefender

رمزگشای جهانی رایگان

رمزگشای باج افزار رایگان برای کاربران خانگی و سازمانی

ارایه ابزار رمزگشای جهانی رایگان باج افزار REvil توسط Bitdefender

Bitdefender مژده دسترسی رایگان به ابزار رمزگشای جهانی رایگان باج افزار REvil را اعلام کرد. این ابزار با همکاری یک نماینده مجری قانون مورد اعتماد ایجاد شده است و به قربانیان رمزگذاری شده توسط باج افزار REvil کمک می کند تا فایل‌های خود را بازیابی کرده و از حملات قبل از 13 جولای 2021 نجات یابند.

در 13 ژوئیه سال جاری، بخشی از زیرساخت‌های REvil آفلاین شد و قربانیان آلوده که باج پرداخت نکرده بودند نتوانستند داده‌های رمزگذاری شده خود را بازیابی کنند. این ابزار رمزگشایی اکنون به قربانیان این امکان را می‌دهد که کنترل داده‌ها و دارایی‌های خود را پس بگیرند.

لطفاً توجه داشته باشید که این تحقیقات در حال انجام است و تا زمانی که توسط نماینده اصلی اجرای قانون در این مورد مجوز ندهیم، نمی توانیم در مورد جزئیات مربوط به این پرونده اظهار نظر کنیم. هر دو طرف معتقدند که برای کمک به بیشتر قربانیان، در اختیار گذاشتن رمزگشای جهانی به کاربران قبل از اتمام تحقیقات مهم است.

Bitdefender معتقد است که احتمال انجام حملات جدید REvil پس از سرورهای باند باج افزار و زیرساخت‌های پشتیبانی اخیر پس از دو ماه وقفه به صورت آنلاین وجود دارد. به همین جهت به سازمان‌ها توصیه می‌کنند که در آماده باش کامل باشند و اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند.

 

REvil/Sodinokibi کیست؟

REvil یک اپراتور Ransomware-as-a-Service (RaaS) است که احتمالاً در کشوری از کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) مستقر است. این در سال 2019 به عنوان جانشین باج افزار GandCrab که اکنون از بین رفته است ظاهر شد و یکی از پرکارترین باج افزارها در وب تاریک است زیرا شرکت‌های وابسته هزاران شرکت فناوری، ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده و خرده فروشان را در سراسر جهان هدف قرار داده‌اند.

مطالب مشابه :  کوکی چیست؟

پس از رمزگذاری موفقیت آمیز داده‌های یک کسب و کار، وابستگان REvil در ازای دریافت کلید رمزگشایی باج های بزرگی تا 70 میلیون دلار آمریکا درخواست می‌کنند و اطمینان می‌دهند که داده‌های داخلی که در طول حمله مورد بررسی قرار گرفته است را منتشر نخواهند کرد.

باج افزار همچنان در سراسر سال 2021 محبوبیت خود را به دست می‌آورد و همچنان مورد حمله سازمان های تهدید کننده با هر اندازه در همه صنایع است.

ابزار رمزگشایی REvil را دانلود کنید

قربانیان باج افزار REvil می توانند ابزار رمزگشایی جدید را به صورت رایگان برای بازیابی اطلاعات خود دانلود کنند.

خرید آنتی ویروس Bitdefender 

منبع: Bitdefender

 انتخاب آنتی ویروس مناسب خود با این شماره 09224971053 تماس بگیرید.

مارو در شبکه های اجتماعی خودتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

Main Menu x