بلاگ سافت‌یاب مرجع آنلاین معرفی، ارزیابی و بررسی تخصصی نرم‌افزارهای اورجینال

تخفیف ویژه Kaspersky در جشنواره بازگشت به مدرسه 

تخفیف ویژه Kaspersky

معرفی محصول Kaspersky Total Security

تخفیف ویژه Kaspersky در جشنواره بازگشت به مدرسه

با کسپرسکی توتال سکیوریتی از فرزندتان محافظت کنید!

تخفیف ویژه Kaspersky Total Security: امروزه با رشد فناوری و شبکه‌های اجتماعی و اینترنت، مراقبت و تربیت صحیح فرزندان جز دغدغه‌های والدین است. والدین می‌توانند از ویژگی محافظت از کودکان (Safe Kids) کسپرسکی توتال سکیوریتی برای نظارت بر فعالیت فرزند خود در فضای آنلاین استفاده کنند. کسپرسکی توتال سکیوریتی دارای نسخه پرو Safe Kids است که شما را قادر می‌سازد تا زمان دسترسی فرزندان به کامپیوتر و اینترنت را محدود کنید همچنین دسترسی به برخی از وبسایت‌ها و برنامه‌های مختلف را مسدود کنید. این محصول که کامل‌ترین نسخه خانگی کسپرسکی به شمار می‌رود، علاوه بر حفاظت کامل از سیستم، با دارا بودن نرم افزار امنیت کودکان به والدین امکان مدیریت دسترسی کودکان به فضای مجازی را نیز محیا می‌کند. به همین جهت سافت یاب توزیع‌کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران از روز دوشنبه 15 شهریور ماه سال جاری تا پنجشنبه 15 مهر ماه در کمپینی تحت عنوان جشنواره بازگشت به مدرسه کسپرسکی با تخفیف 60 درصدی محصول توتال سکیوریتی 1 کاربره 1 ساله در کنار مشتریان خواهد بود.

 

چرا کسپرسکی توتال سکیوریتی؟

شما می‌توانید با خرید کسپرسکی توتال سکیوریتی اورجینال از اطلاعات حساس موجود در سیستم خود در مقابل حملات سایبری (فیشینگ، مالور، باج افزار و…) محافظت کنید. یکی از پرطرفدار‌ترین و به صرفه‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا نسخه توتال سکیوریتی شرکت کسپرسکی است. شما با خرید کسپرسکی توتال سکیوریتی اورجینال می‌توانید از ویژگی های آن مانند :مدیریت رمز عبور (Password Manager)،رمز گذاری (Encryption)، پرداخت اینترنتی امن، حفاظت از کودکان، فایروال، تنظیم حقوق دسترسی نرم افزار ها به دیتا، مسدود کردن تبلیغات، مسدود کردن جمع آوری دیتا و….. استفاده کنید. در ادامه درباره این ویژگی ها توضیح می‌دهیم . اما پیش از آن باید بگوییم چرا باید کسپرسکی توتال سکیوریتی اورجینال را خریداری کنیم؟ اصلا چرا از بنیان خرید کنیم!؟ راه‌های تشخیص آنتی ویروس اورجینال چیست؟ و…. لطفا با ما تا انتها همراه باشید.

ویژگی‌های آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی

  1. لایسنس اورجینال کسپرسکی توتال سکیوریتی در اکانت My.Kaspersky شما Add می‌شود تا شما از اورجینال بودن آن اطمینان حاصل نمایید، همچنین در اکانت خود می‌توانید مدت زمان باقی مانده لایسنس و تعداد کاربر خریداری شده را مشاده فرمایید.
  2. فایل نرم افزار باید از سایت اصلی کسپرسکی دانلود شود. از نصب نسخه‌های کرک و همچنین خرید لایسنس‌های فیک که فروشنده ادعا می‌کند تنها باید از نرم افزار غیر دانلودی کرک شده استفاده شوند خودداری کنید.
  3. مدت زمان لایسنس پس از فعال سازی باید دقیقا مطابق با لایسنس خریدای شده باشد. نه یک روز بیشتر نه یک روز کمتر!

کسپرسکی توتال سکیوریتی را روی چه دستگاه‌هایی می‌توان نصب کرد؟

لایسنس کسپرسکی توتال سکیوریتی مولتی دیوایس است و قابلیت نصب روی سیستم عامل‌های  ویندوزمکاندرویدرا داراست. اگر لایسنس چند کاربره خریدای کردید می‌توانید روی هر سیستم عاملی که می‌خواهید به دلخواه نصب کنید. (مثلا لایسنس دو کاربره یک لایسنس روی ویندوز و یک لایسنس روی مک یا هر دو لایسنس روی ویندوز و…)

مطالب مشابه :  سه آسیب پذیری در Google Chrome

رمز گذاری (Encryption) کسپرسکی توتال سکیوریتی چیست؟

ممکن است دیگران به سیستم شما دسترسی داشته باشند یا حتی مجرمان سایبری بخواهند به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کنند برای جلوگیری از این اتفاق از ویژگی رمز گذاری فایل‌ها استفاده کنید. کسپرسکی توتال سکیوریتی با استفاده از دیتا والت اطلاعات شما را رمز گذاری می‌کند و شما تنها با وارد کردن رمز عبور می‌توانید به اطلاعات شخصی موجود در والت دسترسی داشته باشید.

 

آپدیت Kaspersky Total Security

به روز رسانی‌های امنیتی جدید کسپرسکی توتال سکیوریتی را با اتصال به اینترنت دریافت کنید. توجه داشته باشید که به آپدیت‌ها در لایسنس‌های اورجینال به صورت مستقیم از سرور کسپرسکی دریافت می‌شوند و تمام لایسنس‌هایی که از سرور واسطه و فرعی برای دریافت به روز رسانی‌ها استفاده می‌کنند فیک هستند.

کسپرسکی توتال سکیوریتی چگونه امنیت پرداخت‌های آنلاین را تضمین می‌کند؟

امروزه با افزایش سایت‌های فیشینگ و جرایم سایبری و… دزدی با استفاده از اطلاعات بانکی، امنیت خرید‌ها و پرداخت‌های آنلاین با تهدیدات بسیاری مواجه شده است. با استفاده از تخفیف ویژه Kaspersky Total Security و استفاده از قابلیت پرداخت امن (Safe Money) می‌توانید با خیال راحت خرید‌های اینترنتی و پرداخت‌های آنلاین خود را انجام دهید. کسپرسکی Safe Money صفحات پرداخت را در مرورگر محافظت شده باز می‌کند و مانع از دزدی و سو استفاده از اطلاعات حساب بانکی شما می‌شود. همچنین مانع از پرداخت در سایت‌های مشکوک می‌شود و آن‌ها را مسدود می‌کند.

پسورد منیجر کسپرسکی توتال سکیوریتی چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از مهمترین تفاوت‌های نسخه کسپرسکی اینترنت سکیوریتی با کسپرسکی توتال سکیوریتی، ویژگی مدیریت رمز عبور (Password Manager) است که تنها در نسخه توتال وجود دارد.
امروزه انسان با حجم بسیاری از اطلاعات، کارها، مشغله‌ها و… رو به رو است. در چنین شرایطی کاملا طبیعی است اگر نام‌های کاربری، رمزهای عبور ایمیل‌ها و حساب‌های کاربری خود و یا حتی اطلاعات کارت بانکی خود را فراموش کنید!

با خرید kaspersky total security و استفاده از قابلیت کسپرسکی پسورد منیجر می‌توانید این مشکل را به آسانی حل کنید!
کسپرسکی پسورد منیجر تمام نام‌های کاربری، رمز‌های عبور و اطلاعات بانکی شما را در یک مکان امن ذخیره می‌کند و شما برای دسترسی به اطلاعات آن تنها یک رمز عبور خواهید داشت! پس دیگر نگران فراموش کردن نام‌های کاربری و رمز‌های عبور و… خود نباشید.

فایروال کسپرسکی چیست؟

فایروال قدرتمند کسپرسکی توتال سکیوریتی از سیستم شما در مقابل طیف وسیعی از فایل های مخرب و ویروس‌های باجگیر و…محافظت می کند. فایروال کسپرسکی تمام ترافیک ورودی و خروجی سیستم شما را بررسی می‌کند و در صورت بروز مشکل ضمن حل آن به شما اطلاع می‌دهد.

در جشنواره فروش ویژه‌ی بازگشت به مدرسه، م60% تخفیف ویژه Kaspersky Total Security از سافت یاب هدیه بگیرید. تنها کافیه محصول مورد نیازتونو انتخاب کنید و یه پاییز ایمن همراه با دستگاه‌های هوشمند خود داشته باشید.

منبع: kaspersky

جهت انتخاب آنتی ویروس مناسب خود با این شماره 09224971053 تماس بگیرید.

مارو در شبکه های اجتماعی خودتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

Main Menu x