بلاگ سافت‌یاب مرجع آنلاین معرفی، ارزیابی و بررسی تخصصی نرم‌افزارهای اورجینال

محافظت از تهدید Insider با Safetica ONE 10.0

Safetica ONE 10.0

یکپارچگی نسل جدید DLP با ویژگی های محافظت از تهدید Insider

محافظت از تهدید Insider با Safetica ONE 10.0

بروزرسانی Safetica

Safetica ONE 10.0: ما هزاران ساعت وقت صرف کردیم تا بزرگترین به‌روزرسانی را به شما ارائه دهیم! آیا می‌خواهید یک چشم عقاب از استراتژیک‌ترین ویژگی‌های جدید داشته باشید؟ سپس به بازرسی محتوا و OCR جدید، تشخیص ریسک و ادغام API تجزیه و تحلیل داده‌ها نگاهی بیندازید. ما همچنین برند تجاری جدید خود را در رابط‌کاربری محصولات منعکس کرده و تجربه کلی کاربر را بهبود بخشیده‌ایم.

نگاهی دقیق‌تر به ویژگی‌های جدید

سیستم طبقه‌بندی قدرتمند مبتنی بر محتوا

به منظور حفاظت از داده‌ها، Safetica ONE برای تعیین اینکه کدام داده‌ها حساس هستند به طبقه‌بندی داده‌ها متکی است. Safetica به عنوان یک راهکار DLP مبتنی بر زمینه شروع به‌کار کرد. سپس، به منظور ارائه رویکردی محدودتر، Safetica 8 جایگزین سبک‌تر و انعطاف‌پذیرتری برای طبقه‌بندی داده‎‌های مبتنی بر محتوا ارائه کرد، که به شما امکان می‌دهد محتوای حساس در پرونده هایی که باید محافظت شوند را به صورت خودکار تشخیص دهد. در Safetica 9 ، ما سعی کردیم این دو رویکرد را با سیاست‌های یکپارچه نزدیک کنیم. ما در حال نزدیک شدن به یک سیستم یکپارچه هستیم و اولین قدم برای این هدف، فناوری طبقه‌بندی محتوای Safetica ONE حتی قوی‌تر است که از ابتدا ساخته شده است.

این بازرسی محتوا آماده برای چند پلتفرم، رویکرد DLP کم تهاجمی را امکان‌پذیر می کند، که با پیش اسکن هوشمند بهبود می‌یابد تا تاثیر آن را بر بهره‌وری کاربر‌نهایی و طبق معمول کسب و کار به حداقل برساند. به لطف کنترل اسکن جداگانه، می‌توانید پیکربندی کنید که اسکن چه زمانی باید اجرا شود و چه زمانی نیازی به آن نیست. اسکن‌های زمان واقعی بهینه شده‌اند تا به طور متوسط ​​در عرض 3 ثانیه نتایج را ارائه دهند و فناوری پیش از اسکن در 55 درصد از عملیات کاربر نیاز به اسکن زمان واقعی را حذف می کند. CPU و استفاده از حافظه نیز بهینه شده‌اند تا در حالت اولویت پایین کار کنند و منابع سیستم را برای کارهایی که توسط کاربر نهایی اجرا می‌شود ذخیره کنند.

در عین حال، فناوری بازرسی جدید، لیست پسوندهای پشتیبانی شده (بیش از 30 نوع فایل ، که شامل همه اسناد رایج و پرونده های مبتنی بر متن است) را دو برابر می‌کند و در حال حاضر در Windows در دسترس است و پشتیبانی macOS نیز به زودی ارائه می‌ود.

Safetica ONE 10.0

 

و OCR اینجاست!

شاید مورد انتظارترین ویژگی جدید Safetica ONE، تشخیص کاراکتر نوری (OCR) باشد که امکان تشخیص داده‌های حساس در اسناد PDF اسکن شده و فایل‌های تصویری را فراهم می‌کند. فناوری جدید OCR مبتنی بر نقطه پایانی است، نیازی به منابع یا اتصال اضافی ندارد، به صورت بلادرنگ و آفلاین کار می‌کند. و حتی اگر این فناوری به عملکرد بیشتری نسبت به اسکن متنی معمولی نیاز دارد، با تمام بهینه‌سازی های بازرسی محتوا که قبلاً ذکر شد، تأثیر عملکرد به حداقل می‌رسد و پیش اسکن به محدود کردن نیاز به اسکن OCR در زمان واقعی کمک می‌کند. تشخیص کاراکترهای خاص زبان را می‌توان پیکربندی کرد و همه زبان‌هایی که توسط Safetica Endpoint Clients پشتیبانی می‌شوند نیز برای اسکن OCR پشتیبانی می‌شوند. اطلاعات بیشتر در مورد فناوری OCR را می‌توانید در Safetica ONE در Knowledge Base بیابید.

یک تجربه واحد

ما طراحی رابط کاربری را در کل محصول Safetica ONE یکپارچه کرده‌ایم و همچنین آن را با نام تجاری جدید Safetica هماهنگ کرده‌ایم. و در حین کار بر روی این مورد، ما همچنین ده‌ها بهبود و رفع تجربه کاربر را اضافه کردیم، که در ترکیب با جلوه‌های بصری جدید، تجربه‌ای بصری‌تر و آسان‌تر برای حرکت ایجاد می‌کند.

مطالب مشابه :  دارک وب (Dark Web) چیست؟

در دسترس بودن بهتر داده‌ها: API برای گزارش‌ها

داده‌ها تنها در صورتی مفید هستند که بتوانید آنها را بررسی و تحلیل کنید. ما می‌خواهیم مشتریان ما بتوانند از داده‌های Safetica برای تجزیه و تحلیل خود استفاده کنند، گزارش‌های سفارشی پیشرفته ایجاد کرده و امنیت اطلاعات را در شرکت خود و با هر کارمند ارتقاء دهند.

به همین دلیل است که ما یک API برای ادغام Safetica با سرویس های گزارش‌دهی مانند Power BI و Tableau برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و تجسم پیشرفته‌تر و یا ادغام آمار حفاظت از داده‌ها در داشبوردهای امنیت سایبری وسیع‌تر/سفارشی اجرا کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ادغام داده Safetica ONE 10.0 با ابزار تجزیه و تحلیل داده‌های خود، این مقاله پایگاه دانش را ببینید.

 

و در اینجا لیستی از پیشرفت‌های خاصی که در Safetica ONE 10.0 انجام داده‌ایم آمده است:

پیشرفت‌های عمده

  • OCR (تشخیص نویسه نوری) برای بررسی محتوای متن در اسناد PDF اسکن شده و فایل‌های تصویری
  • به حداقل رساندن تأثیر بر بهره‌وری کاربران نهایی و تجارت طبق معمول
  • پشتیبانی از بیش از 30 نوع فایل که همه اسناد رایج و فایل‌های مبتنی بر متن را پوشش می‌دهد
  • کنترل دانه‌ای بر بازرسی محتوای نوع فایل
  • تشخیص پیشرفته خطر برای شناسایی زودهنگام تهدیدات امنیتی و رویدادهای DLP
  • طراحی یکپارچه و بهبود تجربه کاربر برای کنسول‌های دسکتاپ و مدیریت وب
  • Safetica Enterprise، سیستم API تجزیه و تحلیل داده‌ها برای ادغام Safetica ONE 10.0 با خدمات گزارشگری شخص ثالث

منبع: Safetica

برای دریافت نسخه آزمایشی اینجا کلیک کنید

لطفا جهت مشاوره در انتخاب آنتی ویروس مناسب خود با این شماره 09224971053 تماس بگیرید.

 مارو در شبکه های اجتماعی خودتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

Main Menu x