بلاگ سافت‌یاب مرجع آنلاین معرفی، ارزیابی و بررسی تخصصی نرم‌افزارهای اورجینال

تقویت رمزهای عبور در برابر حملات Brute Force

حملات Brute Force

تقویت رمزهای عبور در برابر حملات Brute Force

چگونه کاربران می توانند رمزهای عبور را در برابر حملات Brute Force تقویت کنند؟

به عنوان یک کاربر، می‌توانید کارهای زیادی برای محافظت خود در دنیای دیجیتال انجام دهید. بهترین دفاع در برابر حملات Brute Force رمز عبور این است که اطمینان حاصل کنید که رمزهای عبور شما تا حد ممکن قوی هستند. حملات Brute Force برای شکستن رمز عبور شما به زمان متکی هستند. بنابراین، هدف شما این است که مطمئن شوید رمز عبور شما تا حد ممکن سرعت این حملات را کاهش می‌دهد، زیرا اگر هک و نفوذ بیش از حد طول بکشد اکثر هکرها تسلیم می‌شوند و به کار خود ادامه می‌دهند.

در اینجا چند راه وجود دارد که می‌توانید رمزهای عبور را در برابر حملات وحشیانه تقویت کنید:

رمزهای عبور طولانی‌تر با انواع کاراکترهای مختلف

  • در صورت امکان، کاربران باید رمزهای عبور 10 کاراکتری را انتخاب کنند که شامل نمادها یا اعداد باشد. انجام این کار 171.3 کوئینتیلیون (1.71 x 1020) احتمال ایجاد می‌کند. با استفاده از یک پردازنده گرافیکی که 10.3 میلیارد هش در ثانیه آزمایش می‌کند، شکستن رمز عبور تقریباً 526 سال طول می‌کشد. اگرچه، یک ابر رایانه می‌تواند آن را در عرض چند هفته شکست دهد. با این منطق، گنجاندن کاراکترهای بیشتر، حل رمز عبور شما را سخت‌تر می‌کند.
  • عبارات عبور دقیق همه سایت‌ها چنین رمزهای عبور طولانی را نمی‌پذیرند، به این معنی که باید عبارات عبور پیچیده را به جای کلمات واحد انتخاب کنید. حملات دیکشنری به طور خاص برای عبارات تک کلمه‌ای ساخته شده‌اند و نفوذ را تقریباً بدون دردسر می‌کنند. عبارات عبور رمزهای عبور متشکل از چندین کلمه یا بخش باید با کاراکترهای اضافی و انواع کاراکترهای خاص پاشیده شوند.
  • قوانینی برای ساخت رمزهای عبور خود ایجاد کنید. بهترین پسوردها آن‌‌هایی هستند که بتوانید آن‌ها را به خاطر بسپارید، اما خواندن آن‌ها برای دیگران منطقی نیست. هنگام انتخاب مسیر عبارت عبور، استفاده از کلمات کوتاه شده را در نظر بگیرید، مانند جایگزینی “wood” با “wd” برای ایجاد رشته‌ای که فقط برای شما معنی دارد. مثال‌های دیگر ممکن است شامل انداختن حروف صدادار یا استفاده از دو حرف اول هر کلمه باشد.
  • از رمزهای عبور پرکاربرد خودداری کنید. اجتناب از رایج ترین رمزهای عبور و تغییر مکرر آن‌ها بسیار مهم است.
  • برای هر سایتی که استفاده می‌کنید از رمزهای عبور منحصر به فرد استفاده کنید. برای جلوگیری از قربانی پر کردن اعتبار، هرگز نباید از رمز عبور مجدد استفاده کنید. اگر می خواهید امنیت خود را بالا ببرید، از نام کاربری متفاوتی برای هر سایت نیز استفاده کنید. اگر یکی از حساب‌های شما نقض شد، می‌توانید از به خطر افتادن سایر حساب‌ها جلوگیری کنید.
  • از یک مدیر رمز عبور استفاده کنید. نصب یک مدیر رمز عبور، ایجاد و ردیابی اطلاعات ورود آنلاین شما را به صورت خودکار انجام می‌دهد. این‌ها به شما این امکان را می‌دهند که ابتدا با وارد شدن به مدیریت رمز عبور به تمام حساب‌های خود دسترسی داشته باشید. سپس می‌توانید برای تمام سایت‌هایی که بازدید می‌کنید رمزهای عبور بسیار طولانی و پیچیده ایجاد کنید، آن‌ها را با خیال راحت ذخیره کنید و فقط باید یک رمز عبور اصلی را به خاطر بسپارید.
مطالب مشابه :  دستیابی Bitdefender به بالاترین امتیاز تشخیص در ارزیابی MITER ATT & CK

اگر می‌پرسید «چه مدت طول می‌کشد تا رمز عبور من در برابر حملات Brute Force شکسته شود»، می‌توانید میزان قدرت رمز عبور را در https://password.kaspersky.com آزمایش کنید.

حملات Brute Force

منبع: kaspersky

لطفا جهت مشاوره در انتخاب آنتی ویروس مناسب خود با این شماره 09224971053 تماس بگیرید.

 مارو در شبکه های اجتماعی خودتان به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

Main Menu x