بلاگ سافت‌یاب مرجع آنلاین معرفی، ارزیابی و بررسی تخصصی نرم‌افزارهای اورجینال

دستیابی Bitdefender به بالاترین امتیاز تشخیص در ارزیابی MITER ATT & CK

Bitdefender

دستیابی Bitdefender به بالاترین امتیاز با MITER ATT & CK

آزمایشات Bitdefender بهترین میزان تشخیص مراحل اصلی در Carbanak شبیه سازی شده و حملات FIN7 (دو گروه از پیشرفته‌ترین گروه‌های جنایات سایبری) را 100% تأیید می‌کند.

رهبر جهانی امنیت سایبری، امروز اعلام کرد که 29 وندور شرکت امنیت سایبری در ارزیابی‌های مستقل ATT & CK MITER Engenuity بالاترین میزان شناسایی به دست آورده‌اند. Bitdefender همچنین با ارائه بینش تجزیه و تحلیل 96 درصد از کل تشخیص‌ها و تشخیص 100 درصد تکنیک‌های حمله علیه سیستم‌های لینوکس، در زمینه‌های کلیدی از جمله فعال سازی عملیات امنیتی کارآمد و کاهش هشدار فرسودگی به نتایج قوی دست یافت.

Dragos Gavrilut، مدیر اطلاعات تهدیدات سایبری در Bitdefender، می‌گوید: “این دستاورد برتری Bitdefender در تشخیص رفتارها، بدافزارها و تاکتیک‌هایی که توسط سایبرگانگ‌های پیشرفته استفاده‌ می‌شود را قبل از اینکه در سازمانی پا بگیرند، تأیید می‌کند.” تیم‌های مدرن امنیت سایبری باید ابتدا از حملات جلوگیری کنند، اما در صورت وقوع نقض نیز به سرعت شناسایی و واکنش نشان دهند. Bitdefender سال‌ها در ارائه راه حل به سازمان‌ها برای هر سه قابلیت حیاتی عالی بوده است. ”

ارزیابی‌های ATT & CK وندورهای امنیت سایبری را برای تشخیص تکنیک‌ها و تاکتیک‌های FIN7 و Carbanak، دو بازیگر تهدید شناخته شده که هر کدام توانایی به خطر انداختن خدمات مالی و سازمان‌های مهمان پذیر با استفاده از بدافزارهای پیشرفته را نشان داده‌اند، مورد آزمایش قرار داد. پیرو اعلانات MITER ATT & CK، چارچوبی که به عنوان یک استاندارد طلایی صنعت برای آزمایش اثربخشی محصول در تشخیص دشمنان پیشرفته مطرح شده است، شرکت کنندگان وندور نیز در آخرین مرحله سرقت اطلاعات پرداختی، بر اساس میزان تشخیص در 20 مرحله و 174 مرحله فرعی از این طریق مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 

نتایج Bitdefender شامل موارد زیر است:

  • بالاترین تعداد تشخیص Bitdefender GravityZone در زمینه راه‌حل‌های وندور با بیشترین تعداد تشخیص در تمام مراحل اصلی و فرعی در چارچوب MITER ATT & CK (نتیجه 10 تشخیص بیشتر از راهکارهای دیگر، تقریبا 50 درصد بیشتر) از میانگین تعداد تشخیص برای همه وندورهای ارزیابی شده).
  • این راهکار نه تنها 100٪ قابلیت مشاهده برای مراحل اصلی حمله دارد، بلکه زمینه تجزیه و تحلیل 96٪ از مراحل فرعی شناسایی شده توسط Bitdefender را فراهم کرده است.
  • محافظت استثنایی از لینوکس: Bitdefender تمامی تکنیک‌های حمله علیه سیستم‌های لینوکس را شناسایی کرد.
مطالب مشابه :  Kaspersky Antivirus و Internet Security

استیو کلی‌، رئیس و مدیر کل گروه راه‌حل های کسب و کار Bitdefender، می‌گوید: “آزمایشات مستقل برای سازمان‌هایی که در چشم انداز پیچیده وندورهای امنیت سایبری حرکت می‌کنند بسیار ارزشمند است.” “با افزایش حملات در فراوانی و پیچیدگی، چارچوب‌های عمیقی مانند MITER ATT & CK به تصمیم‌گیران و ارزیابی کنندگان فنی کمک می‌کند، زیرا آن‌ها بر اساس سناریوهای امنیت سایبری در جهان واقعی هستند که نه تنها نیاز تشخیص تهدید قوی، بلکه سایر چالش‌های کلیدی را نیز برطرف می‌کند.  ما معتقدیم نتایج MITER ATT & CK ارزش Bitdefender را در این زمینه‌ها به وضوح نشان می‌دهد. ”

Bitdefender هنگام در نظر گرفتن همه معیارهای اصلی آزمون MITER ATT & CK 2021 (تشخیص، تجزیه و تحلیل، دورسنجی و دید) انتخاب هوشمندانه‌ای از پلتفرم و خدمات مدیریت شده را ارائه می‌دهد تا به سازمان‌ها کمک کند تا با راه‌حل‌هایی که بالاترین میزان تشخیص و هشدارهای قابل اجرا را ارائه می‌دهند، میزان مقاومت امنیت سایبری را افزایش دهند. آخرین دستاورد این شرکت ارزیابی MITER ATT & CK است که در آن شرکت از وندورهای دیگر پیشی گرفت و قبلاً به میزان 100 درصد تشخیص APT 29، یکی از وحشتناک ترین گروه های تحت حمایت دولت جهان دست یافته بود.

علاوه بر این، Bitdefender به تازگی به عنوان “بازیکن برتر” برای امنیت نقطه پایانی در بازارهای Radicati Quadrants for Endpoint Security  ،2020 شناخته شد و نمره کاملی برای پیشگیری از تهدید در تست حفاظت مقایسه‌های AV (Enhanced Real-World Test) برای محصولات سازمانی کسب کرد.

ارزیابی MTER Engenuity ATT & CK

Bitdefender یک رهبر امنیت سایبری است که بهترین راه حل‌های پیشگیری، تشخیص و واکنش تهدید را در سطح جهان ارائه می‌دهد. MITER پایگاه دانش ATT & CK را توسعه داده و نگهداری می‌کند که بر اساس گزارش تاکتیک‌ها و تکنیک‌های دشمنان در دنیای واقعی است. ATT & CK به صورت رایگان در دسترس است و به طور گسترده‌ای توسط مدافعان صنعت و دولت مورد استفاده قرار می‌گیرد و در هنگام ارزیابی و انتخاب گزینه‌ها برای بهبود دفاع شبکه‌ای خود ابزارهای دفاعی و فرایندها را بیابند.

منبع: Bitdefender

جهت انتخاب آنتی ویروس مناسب خود با این شماره 09224971053 تماس بگیرید.

مارو در شبکه های اجتماعی خودتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

Main Menu x