بلاگ سافت‌یاب مرجع آنلاین معرفی، ارزیابی و بررسی تخصصی نرم‌افزارهای اورجینال

معرفی آنتی‌ویروس برتر و برگزیده شرکت AV-TEST

آنتی ویروس برتر

برترین آنتی‌ویروس‌ها

 آنتی‌ویروس برتر و برگزیده شرکت AV-TEST

چکیده

آنتی‌ویروس برتر و برگزیده شرکت AV TEST: چه اطلاعاتی در رایانه خود دارید؟ ایمیل های مهم، پرونده های محرمانه شرکت یا  عکس های شخصی؟ در طول زندگی، اطلاعات حساس شخصی یا مربوط به کسب و کارتان در حافظه رایانه شما جمع می شوند، این همان چیزی است که شما را در برابر باج خواهی آسیب پذیر می کند. اگر در صفحه مانیتور خود به جای صفحه همیشگی ناگهان فقط یک جمجمه یا نامه باج خواهی ظاهر شود، احتمالاً با باج افزار روبرو هستید.

با توجه به اینکه بیش از 46 درصد کاربران اطلاعات خصوصی خود را در کامپیوتر و لپ تاپ خود دخیره می‌کنند، این امر موجب شده برای در امان ماندن در برابر بد افزارها و حملات هکرها اعم از فیشینگ، سرقت اطلاعات و … به دنبال یک آنتی‌ویروس مناسب باشید. آنتی‌ویروس‌ها با مکانیزم خود می‌توانند فایل‌های مخرب که توسط هکرها ساخته شده‌اند را شناسایی کنند و آن‌ها را از سیستم عامل شما حذف کنند.

کارشناسان شرکت AV TEST توانایی آنتی‌ویروس‌ها را جهت محافظت در برابر آخرین حملات بدافزار ها مورد سنجش قرار می دهند. به عنوان مثال سنجش میزان تاثیر محصولات امنیتی بر عملکرد سیستم هنگام راه اندازی وب سایت ها، دانلود برنامه ها نتیجه عملکرد واحد محافظت است. در این آزمون ، محصولات موفق با گواهینامه های “AV-TEST Certified” (برای کاربران خانگی) یا “AV-TEST Approved ” (برای کاربران سازمانی) شناخته می‌شوند.

ما می‌خواهیم 10 آنتی‌ویروس برتر ویندوز منتخب و برگزیده شرکت AV TEST که در آزمایش‌ و بررسی های متعدد این شرکت سربلند بیرون آمده و جوایز بسیاری را دریافت کرده‌اند را به شما معرقی کنیم:

 

  1. AVAST

avast در اواسط سال ۲۰۱۶، AVAST  به طور رسمی AVG را به تصاحب خود در آورد و شرکت Avast با بهره‌گیری از کاربران دو شرکت آنتی‌ویروس Avast  و AVGم400 میلیون کاربر را زیر مجموعه خود قرار داد که کمک شایانی به توسعه و بهبود آنتی‌ویروس کرده است. AVAST یک آنتی‌ویروس بسیار مورد اعتماد می‌باشد و از مدت‌ها قبل توسط میلیون‌ها کاربر تائید شده است. از ویژگی‌های این آنتی ویروس عدم تأثیرگذاری منفی روی عملکرد رایانه و محافظت عالی در برابر ویروس‌ها می‌یاشد. این آنتی‌ویروس به‌صورت رایگان در دسترس است و حفاظت همه‌ جانبه در مقابل ویروس‌ها را فراهم می‌آورد. شما همچنین می‌توانید با یک‌بار اسکن توسط این آنتی‌ویروس جهت حذف ویروس در ویندوز 10 خود اقدام کنید. آخرین نسخه Avast همچنین یک خط امن VPN نیز همراه بسته آنتی‌ویروس خریداری‌شده به شما ارائه می‌دهد که با کمک آن شما می‌توانید فعالیت‌های آنلاین خود را پنهان کنید.

همچنین جدیدترین نسخه‌ی آنتی‌ویروس برتر رایگان Avast، از حالت گیمینگ برخوردار است. حالت گیمینگ باعث می‌شود زمانی‌که در حال انجام بازی‌های سنگین هستید، آنتی‌ویروس سخت‌افزار سیستم شما را به کار نگیرد و به‌علاوه هیچ پاپ‌آپی را به شما نمایش ندهد. این برنامه در جدیدترین نسخه تغییرات خوبی داشته است. امکان مدیریت پسورد نیز در این آنتی‌ویروس گنجانده شده است که مسلما قابلیت خوبی برای یک آنتی‌ویروس برتر به شمار می‌آید.

هرچند Avast به نسبت پاپ‌آپ‌های زیادی را نمایش می‌دهد، اما تأثیر منفی آن روی سرعت اجرای نرم‌افزارها بسیار کم است.

 

  1. AVG

avg با اینکه AVAST  رسما AVG را به تصاحب خود در آورد. دو آنتی‌ویروس Avast و AVG هنوز ادغام نشده‌اند و شرکت اعلام کرده است که آن دو را جداگانه توسعه خواهد داد. این آنتی‌ویروس مقاومت قابل‌قبولی را در برابر ویروس‌ها از خود نشان می‌دهد و روند انجام این کار کمترین فشار را به سیستم وارد می‌کند. مانند سایر برنامه‌های رایگان آنتی‌ویروس،  AVG  نیز دارای نمایش گاه و بی‌گاه تبلیغات است؛ بااین‌حال، از آن‌جایی که از پایگاه داده‌ی عظیم کاربران بسیاری بهره می‌برد، قدرت تشخیص ویروس بالایی دارد و می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای کاربران به شمار بیاید.

نکته‌ی منفی در خصوص AVG این است که ابزار ضد فیشینگ آن چندان قوی عمل نمی‌کند و این برنامه برخلاف همتای خود یعنی Avast از داشتن ویژگی‌هایی مانند افزونه‌ها محروم است.

بر همین اساس می‌توان گفت صاحب جدید AVG تلاش چندانی برای بهبود عملکرد آن انجام نداده است یا به هر دلیل عملکرد Avast کمی قوی‌تر از AVG است. خبر خوب این است که امسال قرار است نسخه‌ی ترکیبی دو آنتی‌‌ویروس برتر یاد شده عرضه شود. نسخه‌ای که احتمالا دوبرابر قدرت خواهد داشت و محافظ شکست‌ناپذیری برای سیستم شما خواهد بود.

 

 

  1. Avira

avira Avira به عنوان یکی از پیشگامان اصلی روش تجاری نرم افزار Freemium محصولات امنیتی با کیفیت بالا و پیشرو را در بازار به صورت رایگان ارائه می‌دهند.  زیرا آن‌ها معتقدند که همه حق دارند با خیال راحت و ایمن از زندگی آنلاین و خصوصی خود لذت ببرند. قابل ذکر است که برخلاف اکثر وندورهای امنیتی، Avira هرگز اطلاعات مشتریان خود را نفروخته و نخواهد فروخت. هم چنین هیچ زمان اطلاعات شما را با اشخاص ثالث مانند دولت ، فناوری‌های بزرگ یا شبکه های تبلیغاتی به اشتراک نمی‌گذارد.

Avira Antivirus Pro چندین ابزار امنیتی که برنده جایزه‌های مختلف در نوع خود شده‌اند را به شما ارائه می‌دهد که می‌تواند کامپیوتر شما را در برابر حملات مختلف باج افزاری محافظت نماید.

Avira یکی از بهترین آنتی‌ویروس‌های ویندوز 10 محسوب می‌شود، به این دلیل که نه تنها سیستم شما را کند نمی‌کند، بلکه از آن در برابر حملات مختلف باج‌افزاری محافظت می‌کند. شما با نصب این آنتی‌ویروس می‌توانین با خیال راحت به انجام کارهای بانکی مثل خرید و پرداخت‌های الکترونیکی و ارسال ایمیل بپردازید. ویژگی‌های این آنتی‌ویروس شامل موارد جلوگیری از رمزگذاری و گروگان گرفتن اطلاعات شما توسط باج‌افزارها، امکان کنترل دستگاه‌هایی که به سیستم شما وصل هستند، ایمن نگه‌داشتن هویت و الگوریتم‌های منحصربه‌ فرد و پیشرفته‌ی شما می‌باشد.

آنتی ویروس آویرا یکی از بهترین آنتی ویروس‌های 2020 است که طبق آزمایشات AV TEST  و AV-Comparatives رتبه‌ی خوبی به دست آورده‌اند.

آنتی ویروس Avira از دیگر نرم افزارهای قدرتمند 2019 بود که در بخش‌های “Real-Time Protection” و “Malware Protection” یا همان محافظت از بدافزار، در جایگاه اول قرار گرفت. علاوه بر این آویرا موفق شد در بخش “موارد مثبت کاذب” نیز جایگاه سوم را به دست آورد. رابط کاربری Avira کاملا مدرن و قابل فهم است.

 

 

  1. Bitdefender

bitdefender Bitdefender با شعار مطمئن ترین ارائه دهنده فناوری امنیت سایبری به سراسر جهان، امنیت مطمئنی را را به شما ارائه می‌دهد، همچنین به واسطه امنیت جهانی و حفاظت زیرساخت پانصد میلیون کاربر، ارائه راهکار و نوآوری و دریافت جوایز بسیار، از سال 2001 به عنوان یک تأمین کننده امنیتی مطمئن معرفی می‌شود.

نقطه قوت  Bitdefender  تخصص در حوزه امنیتی و سرعت  بالا در تحقیق و توسعه می‌باشد. Bitdefender برخلاف سایر نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس بسیار سبک بوده و سیستم شما را کند نمی‌کند. در حقیقت، تنها چند ثانیه برای اپلیکیشن این آنتی‌ویروس کافی است تا نصب‌شده و در بالاترین سرعت بدون واردکردن هرگونه خللی در عملکرد ویندوز سیستم شما به کار بیفتد. این آنتی‌ویروس امنیت شما را در برابر هر نوع تهدید الکترونیکی اعم از ویروس‌های سنتی، کرم‌ها، تروجان‌ها، بدافزارها فراهم می‌کند. ویروس‌های کامپیوتر را شناسایی و حذف نموده تا عملکرد کامپیوتر شما را ارتقاء ببخشد و بهترین عملکرد را برای سیستم‌های فیزیکی و مجازی و همچنین کنسول تکی برای مدیریت همه‌ جانبه ارائه ‌دهد.

از اینترنت اشیا تا مراکز داده، از نقاط انتهایی تا زیرساخت‌های ترکیبی، Bitdefender در نحوه مصرف، استقرار و مدیریت امنیتی، نقشی تحول آفرین دارد و تلاش می‌کند محصولات و خدماتی را که از لحاظ کارآیی و عملکرد، تجربه مشتری را در حوزه امنیت متحول کند، ارائه دهد.

آنتی ویروس برتر Bitdefender به عنوان بهترین نرم افزار امنیتی 2019 شناخته شد. این نرم افزار در 7 بخش از آزمون‌های AV  2019 امتیاز Advanced دریافت کرد و همچنین توانست جایگاه دوم در آزمون‌های “Real-Time Protection” و “Malware Protection” به دست آورد. رابط کاربری این آنتی ویروس بسیار زیبا طراحی شده و تقریبا تمامی امکانات و تنظیمات در صفحه اصلی این نرم افزار قابل مشاهده هستند. این آنتی‌ویروس برتر یکی از حساس‌ترین نرم افزارها درReal Time Protection  است و امنیت بالایی برای کاربر ایجاد می‌کند.

 

 

  1. BullGuard

bullgaurd BullGuard مجموعه کامل و مطمئنی است که امنیت سیستم شما را در برابر تمامی ویروس ها، نرم افزارهای مخرب و … فراهم می کند. این مجموعه امنیتی برای محافظت همه جانبه از سیستم شما به یک آنتی ویروس قدرتمند، ضد جاسوس افزار و ضد اسپم، یک فایروال شخصی، کامپوننت های کنترل والدین، حفاظت از داده و ابزارهای PC tune up  مجهز شده است. این آنتی ویروس به همراه بهترین ابزارهای امنیتی، یک راه حل کامل برای رهایی از تهدید های آنلاین به شما عرضه می‌شود. همچنین وجود بخش تشخیص رفتاری پیشرفته، شما را از میزان بالای تشخیص ویروس مطمئن می کند.

مطالب مشابه :  مدیریت آسیب پذیری و وصله چیست؟

این برنامه قدرتمند این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با خیال راحت در اینترنت به گشت و گذار بپردازید.  BullGuard Internet Security می تواند مانع ورود ویروس ها، هرزنامه ها، ابزارهای جاسوسی، بد افزارها، تروجان ها، به سیستم شما شود و امنیت شما را صد در صد تضمین می کند. تقویت‌کننده بازی، ماژول کنترل والدین، لایه‌های حفاظت سنگین و مسدودسازی نقاط دسترسی هکرها نظیر سوءاستفاده با Vulnerability Scanner یا اسکنر آسیب‌پذیر از دیگر ویژگی‌های این آنتی‌ویروس برتر می‌باشد.

 

 

  1. ESET

eset ESET  یکی از برترین آنتی‌ویروس‌ها‌ می‌باشد، زیرا که حجم بسیار کمی دارد و با حداقل میزان استفاده از سخت‌افزار کار خود را انجام می‌دهد و به‌روزرسانی آن بسیار راحت می‌باشد. ویژگی دیگر این آنتی ویروس برتر که تنها با یک بار اسکن می‌تواند از اطلاعات رایانه شما در برابر همه‌ی خطرات محافظت کند.

نرم‌افزار Smart Security دارای امکان حفاظت از بانکداری و پرداخت به نام all-new Banking & Payment Protection  است که می‌توانید از کارهای بانکی و پرداخت آنلاین لذت ببرید. در واقع این فقط یکی از راه‌هایی است که ESET با امنیت همه‌جانبه‌اش ازجمله آنتی‌ویروس، ضد سرقت، فایروال شخصی و بسیاری دیگر برای شما فراهم کرده و ویندوز شما را در برابر حملات مختلف باج افزاری محافظت نماید.

آنتی‌‌ویروس‌برتر ESET با کسب جوایز مختلف و متعدد تحسین همگان را به خود جلب کرده است. باتوجه به علمکرد بسیار خوب این آنتی‌ ویروس برتر در سال‌های اخیر و کسب جوایز و گواهینامه‌های متعدد از سازمان AV TEST  و AV-Comparatives  می‌توان ESET را آنتی‌‌ویروس برتر در سیستم پیشگیرانه (که کاربرد اصلی آن مقابله با تهدیدات ناشناخته است) معرفی کرد.

 

 

  1. F-Secure

f-secure F-Secure  یکی از بهترین آنتی ویروس‌های آنلاین می‌باشد که جوایز و گواهینامه‌های متعددی از سازمان AV TEST  و AV-Comparatives  کسب کرده است. F-Secure یکی از اولین بازیگران صنعت امنیت سایبری می باشد و سابقه طولانی و درخشانی در تولید محصولات امنیتی و آنتی ویروس برتر خانگی و آنتی ویروس های تحت شبکه دارد. F-Secure محصولات و خدمات مختلفی از قبیل مدیریت پسورد، آنتی‌ویروس، امنیت نقطه پایانی، F-Secure Rapid ، Sense F-Secure و … را تولید و ارائه می کند.

از ویژگی‌های آنتی‌ویروس برتر F-Secure می‌توان به درصد بالای شناسایی باج افزارها، مقابله با انواع ویروس شناخته شده و شناخته نشده توسط هوش مصنوعی، کمترین تاثیر برروی کارکرد سیستم، مقابله با نفوذ برنامه ها و اپلیکیشن های مخرب، برقراری امنیت هنگام جستجو در اینترنت و وب گردی، قابلیت بانکداری امن، کنترل کودکان و اعمال محدودیت در زمان و موارد استفاده از کامپیوتر و اینترنت اشاره کرد.

 

 

  1. G Data

Gdata آنتی‌ویروس G Data نرم افزاری حرفه ای برای حفاظت کامپیوتر در برابر ویروس‌ها، کرم‌های اینترنتی، نرم افزارهای جاسوسی، تروجان‌ها، هکر‌ها، حملات فیشینگ و دیگر عوامل خطر آفرین می باشد که به یک دیوار آتشین مخفی و سبک مجهز شده است. طراحی کاربردی، رابط کاربری جدید و عدم تداخل در بازی های کامپیوتری را می توان از ویژگی های جدید و مهم آن دانست. نرم افزار G Data Internet Security طی چند ثانیه با استفاده از تکنولوژی های مدرن هر نوع ویروس را شناسایی و متوقف می کند و می توان گفت در این عملیات سریعترین نرم افزار در نوع خود می باشد.
در واقع شما با داشتن این محصول از دو نوع آنتی ویروس در یک محصول و همچنین از قابلیت آپدیت های رایگان پایگاه داده‌های ویروس و پشتیبانی گروه G Data نیز  بهره مند می‌شوید. اگر شما از شبکه‌های سازمانی استفاده می‌کنید G Data می‌تواند جلوی تمامی انوع کدهای خطرآفرین و فایل های خطرناکی که خود به خود اجرا می شوند را بگیرد و امنیت واقعی را برای شبکه شما فراهم کند. استفاده از تکنولوژی‌های جدید DoubleScan یا ۲ بار اسکن فایل ها باعث می شود هیچ گونه حفره امنیتی در سیستم شما باقی نماند.

از ویژگی‌های بارز آنتی ویروس G Data می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فایروال: کلیه اتصالات ورودی و خروجی برای محافظت در برابر هکرها و نرم افزارهای جاسوسی (کاملاً خودکار یا طبق قوانین خود)- کنترل می کند.
  • Cloud-Backup: پشتیبان گیری رمزگذاری شده خود را به صورت خودکار در Cloud ذخیره کنید – با استفاده از Dropbox یا Google Drive.
  • ضد باج افزار: فرصتی برای اخاذی تروجان ها وجود ندارد: اینترنت سکیوریتی رمزگذاری پرونده های شما توسط مجرمان را متوقف می کند.
  • G DATA BankGuard: فناوری ما مرورگر شما را در برابر دستکاری سارقان در  بانکداری آنلاین و خرید امن می کند.
  • ضد هرزنامه: هرزنامه هایی مانند ایمیل های تبلیغاتی و فیشینگ را متوقف کرده و صندوق پستی شما را تمیز نگه می دارد.
  • کنترل والدین: استفاده از اینترنت کودکان خود را کنترل کنید. زمان هایی را مشخص کنید و فقط به فرزندان خود اجازه دهید در سایتهای تأیید شده گشت و گذار کنند.
  • حفاظت از بهره برداری: به عنوان مثال از کامپیوتر شما در برابر سواستفاده مجرمان از حفره های امنیتی در برنامه های آفیس و PDF ها محافظت می کند.

 

 

9.Kaspersky

kasparesky Kaspersky  یک آنتی‌ویروس بسیار قوی می‌باشد که از سیستم شما در برابر تمامی ویروس‌ها حتی سرسخت‌ترین آن‌ها محافظت می‌کند و امنیت شما را در مقابل انواع تهدیدات اینترنتی تضمین می‌کند. در نسخه‌ی رایگان این نرم‌افزار برنامه‌ VPN قرار داده شده که می‌تواند به شما در پنهان‌سازی فعالیت‌های آنلاین‌ کمک کند. اما فقط به مدت 30 روز می‌توانید از این VPN استفاده کنید. این آنتی‌ویروس برتر می‌تواند کامپیوترهای شخصی، کامپیوترهای مک و دستگاه‌های اندروید رو ایمن‌سازی کنه و با حفاظت از تصاویر و فایل‌های محرمانه، از زندگی خصوصی و هویت شما حمایت کند. از قابلیت‌های دیگر این آنتی‌ویروس می‌توان به مدیریت تمامی رمزهای عبور اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌هات، مراقبت از کودکان در مقابل خطرات اینترنتی و امنیت‌سازی برای سیستم بدون کند کردن آن و اسکن سیستم به صورت پیوسته اشاره کرد.

این آنتی‌ویروس برتر یکی ازقدیمی‌ترین نرم‌افزارها به حساب می‌آید که از سال‌ها قبل تاکنون توانسته قدرت مانور خود را در حد استاندارد نگه دارد. Kaspersky بهترین پیشنهاد برای ویندوز شما به شمار می‌آید چرا که به دلیل داشتن حجم کم، برای رایانه‌ها مناسب‌تر است. Kaspersky  قابلیت نصب روی سیستم های آلوده بدون دخالت کاربر و پردازش Self Defense بهینه‌سازی شده را نیز دارا است. محصولات این شرکت توسط بسیاری از سازمان‌های تست ابزارهای امنیتی مانند AV TEST  و AV-Comparatives  بررسی شده‌اند و از تمامی امتحانات سربلند بیرون آمده‌اند.

 

 

10.Malwarebytes

آنتی ویروس برتر نرم افزار امنیتی Malwarebyte  که طی دهه اخیر جوایز بسیاری را از آن خود کرده است از سرقت اطلاعات محرمانه شما محافظت می‌کند و با قدرت و امنیت سیستم  شما را تامین می‌نماید. نرم افزار Malwarebytes با شیوه‌های صحیح و عالی خود به شناسایی و از بین بردن انواع  بد افزار می‌پردازد. تکنولوژی های خاص به کار رفته در این نرم افزار شناسایی و حذف نرم افزارهای نا خواسته و مخرب، به نحوی می باشند که یافتن، از بین بردن و پیشگیری در آن بسیار سریع و با دقت می باشد. برنامه تمامی فرآیند های سیستم را لیست می‌کند و آنها که مشکوک و آلوده هستند را قبل از آنکه اجرا شوند از بین می‌برند. از ویژگی های مطلوب دیگر نرم افزار Malwarebytes سرعت بسیار بالا، به روز رسانی و پشتیبانی عالی، اسکن سبک و سریع سیستم، قابلیت جستجوی کامل در میان تمام پارتیشن های هارد دیسک ، قابلیت آپدیت روزانه پایگاه داده نرم افزار، قابلیت قرنطینه سازی نرم افزار های مشکوک و مخرب، قابلیت اعمال تنظیمات پیشرقته جهت بالا بردن کارایی نرم افزار، سازگاری کامل با دیگر نرم افزارهای امنیتی نصب شده روی سیستم می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

Main Menu x